כך תתאימו גדרות למסעדות רחוב

כך תתאימו גדרות למסעדות רחוב

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

מסעדות רחוב הפכו להיות הדבר החם הבא ולמרות העמידה שיכולה לתפוס אתכם בלי שולחנות פנויים, עדיין מדובר על חוויה נהדרת במחירים משתמים במיוחד. עיצוב מסעדות רחוב יכול להיות הגורם שימשוך את הלקוחות כאשר הטעם הוא זה שישבה, אך חשוב לדעת כיצד למצוא את העיצוב המושלם שיתאים גם לשטח המסעדה וגם לסגנון שלה. בחירת הגדרות היא אחת החשובות ביותר וזה הזמן להבין כיצד עושים זאת נכון.

מדוע צריך גדרות למסעדת רחוב?

מסעדות רחוב הפכו להיות רבות ומגוונות ולא רק בתל אביב אלא גם בערים אחרות באזור המרכז, בדרום ובצפון. ניתן לראות אותן בעיקר במקומות ראשיים ובאזורי בילוי אך עם חלוף הזמן ניתן לראות אותם כמעט בכל מקום. מסעדת רחוב היא לאו דווקא דוכן או מסעדה קטנה אלא מסעדה שהשולחנות שלה גולשים גם לרחוב, מה שיכול מצד אחד להיות מעניין במיוחד אך מצד שני יכול להפריע לחלק מהלקוחות שלכם. גדרות הופכות להיות גורם חשוב כאשר הן אלו שיספקו פרטיות ותיחום ברור בינכם לבין השטח הציבורי שאליו אתם לא יכולים לפלוש.

לבחור את הגדר לפי סגנון המסעדה

יש הרבה סוגים של גדרות שונות וכדי לא ללכת לאיבוד בין הבחירות חשוב להבין תחילה איזה סגנון אתם רוצים שישלט במסעדה שלכם. אם אתם מכוונים לסגנון צעיר יותר, יש שיקראו לו תל אביבי, אתם צריכים גדרות יחסית נמוכות ופשוטות. גדר יוקרתית וגדולה יכולה להיות מעוצבת במיוחד אך לא תתאים למסעדות שמחפשות מראה יותר קליל ופונות לקהל יותר צעיר או כזה שמחפש עלויות נמוכות יותר. מצד שני אם אתם רוצים מראה יוקרתי למסעדה שלכם אתם צריכים לבחור בגדרות יותר גבוהות שיתנו יותר פרטיות, ולא יתנו תחושה שהלקוח ברחוב, דבר שמתאים לישיבות ארוכות.

מאיזה חומר תהיה עשויה הגדר?

באופן כללי אנשים יסכימו כי גדר מזכוכית תהיה למעשה הגדר הכי יוקרתית שיש אך לא לכל מקום היא תתאים. עם אתם מחפשים גדרות שיתנו אווירה יוקרתית אז גדר מזכוכית תהיה הטובה מכולן אך לא בטוח שהיא תשתלב עם העיצוב בכל מקרה. אם המסעדה שלכם בעיצוב כפרי או שהצבעים השולטים בו חמים, כמו חום ואדום, יהיה עדיף גדר מעץ. גדרות מעץ יכולות להיות בעיטורים יצירתיים יותר ויכול להיות פתוחים באופן חלקי כך שהאוויר ייכנס, עוד פרמטר חשוב מאוד לבחירת הגדר. גדר מברזל יכולה להיות טיפה מאיימת וסגורה ולכם חשוב לבחור גדר פתוחה ודקה שלא תיצור אווירה כלואה.

מסעדה גדולה או קטנה?

הגדרות חייבות להלום גם את גודל המסעדה. יש מסעדות גדולות ורחבות מאוד ולכן אפשר לתחום אותם בצורה קלה יותר גם עם גדרות יחסית גבוהות או בצבעים כהים. מצד שני, מסעדה קטנה יחסית שהרוחב שלה לא עולה על 7 מטרים, תהיה מאוד סגורה עם גדרות גבוהות או בעלות צבע כהה שיגרום לתחושה צפופה יותר. חשוב מאוד לבחור את הגדר גם לפי המרחק שלה מחזית המסעדה. אם מדובר על מדרכה יחסית צרה, חשוב למקם גדר סמלית בלבד, כזו שתסמן איפה מתחיל השטח שלכם ולא תיראה כמו מחסום גדול שרק פוגע בחזית המסעדה.

אחד הסעיפים החשובים בבחירת הגדרות למסעדה שלכם היא בחירת גדר פתוחה או סגורה. יש גדרות שיסגרו לחלוטין על המסעדה ויש גדרות שרק יסמנו את השטח שלה בצדדים. גדרות פתוחות יתאימו לאווירה יותר קלילה, כמו מסעדה שבה לא צריך לשבת ולחכות למלצר, בעוד שבמסעדה יותר 'רשמית' בה אתם מחכים לתפריט ומחכים גם לחשבון לאחר מכן מומלץ שהמסעדה תכיל גדרות סגורות כאשר יהיה פתח אחד שדרכם הלקוחות יכולים להיכנס, בוודאי כאשר יש מארח או מארחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן