האם מסעדות משתמשות במפוחים?

האם מסעדות משתמשות במפוחים?

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

מה זה מפוח?

לפני שנבין האם מסעדות משתמשות במפוחים חשוב ראשית להבין מה זה מפוח ולמה הוא משמש. מפוח הינו מכשיר המותקן על קיר חיצוני אשר מאוורר את החלל בו הוא מותקן ומסייע להוצאת אוויר מזוהם מתוך החלל. מפוחים משמשים למגוון רחב של דברים ונועדו לאפשר אוורור מוגבר במקומות בהם אין מספיק חלונות או במקומות אשר יש צורך בטיהור אוויר. המפוח מסנן ומטהר את האוויר על ידי פעולות של יניקת האוויר המזוהם ופליטת אוויר נקי. מפוח הינו מכשיר הכרחי ביותר במגוון רחב של תעשיות, מטבחים מוסדיים, ובתוך כך גם במסעדות.

מפוח
Computer processor cooler

מדוע צריך להתקין מפוח במסעדות?

• שמירה על אוויר נקי – מטבח של מסעדה הוא לרוב מטבח צפוף ועמוס אשר מתבשלות בו הרבה מאוד מנות במקביל. תהליך הבישול מייצר הרבה מאוד עשן ואדים אשר מקשים על הנשימה במטבח המסעדה ואף יכולים להוות סכנה בריאותית עבור עובדי המסעדה. כמו כן, חלק מהעשן והאדים הללו עלולים להיפלט אל תוך חלל המסעדה ולהפוך את חווית הסעודה של אורחי המסעדה לפחות נעימה. על כן, חשוב מאוד להתקין מספר מפוחים במסעדה, גם במטבח, וגם בחלל האירוח של המסעדה. המפוחים יעזרו לאוורר את המסעדה, לשמור על אוויר נקי במסעדה, ולהרחיק עשן ואדים אשר עשויים להזיק לבריאות עובדי ואורחי המסעדה.
• אוורור – במטבחים ומסעדות לרוב לא ימצאו הרבה חלונות פתוחים מאחר ונרצה למנוע חדירה של בעלי חיים ומזיקים אחרים דרך החלונות, עקב היותם סכנה ממשית לבריאות הסועדים. מאחר ובלי חלונות עובדי המטבח ואורחי המסעדה עלולים להיחנק למוות עקב שאיפת עשן ואדים נוספים, התקנת מפוחים מהווה פתרון אוורור מצוין מאחר ומפוח ישמור על כמות אוויר נקי נאותה במסעדה וידאג לתחלופת אוויר שוטפת.
• בטיחות – במהלך הבישול במטבח המסעדה נוצרים אדי שמן. אדים אלו הינם אדים מסוכנים ביותר אשר עלולים לגרום לשריפות במטבח המסעדה מאחר והם דליקים ביותר. התקנת מפוח מאפשרת הוצאת אדי השמן ממטבח המסעדה והכנסת אוויר נקי במקומם. הרחקת אדי הזמן ממטבח המסעדה הינה חשובה ביותר מבחינה בטיחותית מאחר ובריכוזים מסוימים אדי שמן עשויים להידלק אף במגע עם עשן אשר נמצא גם הוא בכמות גדולה במטבח של מסעדה.

מפוחים הם מכשיר הכרחי בכל מסעדה

לא רק שמשתמשים במפוחים במסעדות, אלא שמפוח הינו מכשיר הכרחי ביותר בכל מטבח של כל מסעדה. כאשר פותחים מסעדה רוצים להבטיח חוויה קולינרית לכל אחד מהאורחים. מאחר וחוש הטעם מושפע ישירות מחוש הריח, לא נרצה שאורחי המסעדה שלנו לא ייהנו מהטעם המופלא של האוכל רק בגלל הריחות העזים שיוצאים מהמטבח הלא מאוורר. כמו כן, נרצה לשמור על בטיחות העובדים שלנו ולספק להם אוויר נקי במידת אוורור גבוהה ולמנוע הצטברות של אדי שמן מסוכנים במטבח. על מנת להשיג את כל אלו חשוב להתקין מפוחים במטבח המסעדה במידה מספקת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן