גם נכים יכולים לבשל בקלות

גם נכים יכולים לבשל בקלות

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

נכים, קשישים ובעלי מוגבלויות המתעניינים בתחום הבישול יכולים כיום ליהנות משורה ארוכה של עזרים מיוחדים המותאמים לצרכיהם. הדבר החשוב ביותר הוא להשתמש באביזרים בטוחים העומדים בתווי התקן המחמירים. המטבח יכול להפוך במהירות למקום מסוכן, בעיקר כאשר מדובר על בישולים מורכבים המלווים טיגון, אפייה או הקפצה.

אז כיצד בוחרים את העזרים המתאימים עבור הקשישים ומה כדאי לדעת לפני שמתחילים לבשל? הנה כמה עצות שמוכיחות שגם נכים יכולים לבשל בקלות.

סוגי עזרים המתאימים לקשישים ובעלי מוגבלויות

בשלב הראשון של רכישת ציוד סיעודי המאפשר גם לנכים לבשל יש להבין את ההבדלים בין העזרים השונים. חברות המתמחות בפתרונות בריאות ורפואה מבצעות חלוקה לקטגוריות הבאות:

–          אביזרי העברה וניוד

–          ידיות אחיזה בטיחותיות

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

–          הגבהות

–          כורסאות סיעודיות והעמדה

–          מוצרים לכבדי משקל

בשלב השני כדאי לבחון עזרים למבוגרים לפי העדפות אישיות, גודל המטבח וסוג הבישול הצפוי. נכים יכולים להיעזר במכפתר כפתורים לצורך התמודדות עם אריזות, להשתמש במוט מאריך יד או במעמד לספר מתכונים וגם לברר לגבי מקל הרמה, שוליים לצלחת, קופסא לאחסון תבלינים ועוד. הדגש העיקרי הוא על בחירת עזרים המתאימים לקשישים ובעלי מוגבלויות, כמו גם לצרכים המתעוררים במהלך בישול ארוך בתוך המטבח.

כמה עולים אביזרים לנכים?

המחיר של אביזרים עבור אוכלוסיית בעלי המוגבלויות אינם שונים מהמחירים של עזרי בישול רגילים. אפשר להשוות בין המחירים השונים לפי המוניטין של היצרן, איכות חומרי הגלם ונתונים נוספים המופיעים על גבי

המפרט הטכני של המוצר.

לסיכום, גם נכים יכולים לבשל בקלות במידה והם משקיעים זמן ומאמץ ברכישת הציוד המתאים עבורם. רצוי לצייד את המטבח מראש וכך למנוע נקודות תורפה בטיחותיות או סכנות בלתי צפויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן